lindismalmis

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Linda - 19 september 2012 22:29

Lunchat med Mamma & Mormor idag!  

Träffar dom sällan då jag bor hos min pojkvän & sällan är hemma.

Så det var kul att träffa dom.


Blev en Hälsotallrik som bestod av kyckling filé & bulgur

Med en härlig sallad till    


 

Av Linda - 19 september 2012 22:00

Hallooooj!

hoppande fram & tillbaka på bloggar & slutat blogga & massa så ska jag äntligen

börja blogga igen och passar ju precis nu när jag tagit tag i mitt liv!

och kan ju blogga om de oxå    


Det är nämligen såhär att jag börjat mitt nya träning & hälsosammare liv,

Tränar varje morgon 1 timme & ibland power walk på kvällarna oxå.

så jag kommer skriva om min träning & alla resultat

ska bli så spännande & se för jag har bestämt att jag ska bli smalare

och då är jag stark som fixar de via hård träning bara

inge piller eller fusk  

 

Aja hoppas nån tkr det blir intressant

jag ser fram emot resultatet iaf  
HopAjaaa

Ciao  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Hyffsad
 bara bra!
 intressant
 Vill veta mer!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linda


Ovido - Quiz & Flashcards