lindismalmis

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Välkommen till mitt nya liv!:)

Av Linda - 19 september 2012 22:00

Hallooooj!

hoppande fram & tillbaka på bloggar & slutat blogga & massa så ska jag äntligen

börja blogga igen och passar ju precis nu när jag tagit tag i mitt liv!

och kan ju blogga om de oxå    


Det är nämligen såhär att jag börjat mitt nya träning & hälsosammare liv,

Tränar varje morgon 1 timme & ibland power walk på kvällarna oxå.

så jag kommer skriva om min träning & alla resultat

ska bli så spännande & se för jag har bestämt att jag ska bli smalare

och då är jag stark som fixar de via hård träning bara

inge piller eller fusk  

 

Aja hoppas nån tkr det blir intressant

jag ser fram emot resultatet iaf  
HopAjaaa

Ciao  

 
 
Sofia

Sofia

19 september 2012 22:34

Åh tack :) Bilder en del bilder när man har djur :)

http://bian.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

20 september 2012 17:14

Hej, ville tacka för din kommentar i mitt senaste inlägg ;) Gillar din blogg och ditt hår är superfint! :)

http://sarassommar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 oktober 2012 13:41

Känner mig så frusen idag så gick till macken efter lunchen & köpte Take away varm choklad & lite nötter, gud nötter kan jag nog inte tröttna på. blir alltid så sugen på de när jag ser de. dock så kostar nötter ganska mkt.   tyckte texten ...

Av Linda - 1 oktober 2012 11:27

Onödig fakta, eller kulfakta,upp till dig.   hörde detta från jobbet.       Ikea ljus är farliga dom brinner upp jätte lätt.   Att åka iväg me helikoptern här på kontoret kostar 100kr per minut!   ...

Av Linda - 1 oktober 2012 10:33

God morgon alla söta!   &  välkommen OKTOBER.   September månad gick sjukt fort, dagarna & veckorna bara rulla på, livet bara springer iväg från mig,haha gjorde de de för er oxå?   Hade ju filmkväll med älskling i lördags och som jag ...

Av Linda - 29 september 2012 17:54


Nu tänker jag stänga ner datan & se till så att älskling oxå gör de så vi kan spendera lite tid tsm nu     Eftersom hans mamma ska bort ikväll så ska vi nog ha en film kväll. men inte vilken som helst ,utan me skräck film     Köpte en fil...

Av Linda - 29 september 2012 15:56

Hej alla glada!   nu sitter jag & älskling vid varsinn data igen & jag känner "vi har inge liv" haha,     vad ska man göra när man bor i lägenhet och de regnar ute? Nån som har tips då?xD    Igår blev det en lugn krog runda för a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Hyffsad
 bara bra!
 intressant
 Vill veta mer!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linda


Skapa flashcards