lindismalmis

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Linda - 20 september 2012 20:37

Känslan man får när det är väldigt mörkt på himlen & då säger jag

 

" det vore kul om det började spö regna när vi ska cykla hem från maxi"

 

och sedan när vi börjar cykla hem så kommer det spö regn & så började de

Hagla ,massa vita korn som gjorde lite ont haha, skulle inte sagt de jag sa från början.xD

 

Köpte lite från sallads baren & köka till middag

och duschat & nu ska jag lägga mig i sängen brevid pojken som redan

ligger där & spelar på mobilen.

Vi köpte 3 nya filmer på maxi oxå

och ska se United 93 nu  

 

 

En sak har jag märkt oxå, varför går det inte att trycka på bilden vid kanten & förminska den?!  


Av Linda - 20 september 2012 14:45

Nu har vi på kontoret varit ute & käkat tsm

Tog filé oskar som liknar de på bilden fast den tog jag från google

fast de såg lite annorlunda ut bara 

   

 

  

Av Linda - 20 september 2012 11:18

Halloj sweeties  


Klockan är nu lite efter 11 och jag har redan tränat 1 timme idag

Blev motions cykel,crosstrainer & andra övningar.

 

Sen var det bara att duscha & gå upp en trappa för att jobba.

så sitter på kontoret nu & scannar bilder.

 

Och vid 12 så ska vi alla åka på "firma middag"

chefen bjuder på resturang middag idag , ska faktiskt bli kul

och jag är för övrigt på bra humör idag  

Man blir Piggare,gladare & sover bättre på nätterna när man tränar  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Hyffsad
 bara bra!
 intressant
 Vill veta mer!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linda


Ovido - Quiz & Flashcards