lindismalmis

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Linda - 22 september 2012 15:35

Nu har jag testat att göra lite enkla headers till mig själv

& de gick hyffsat bra, eller? haha  


Om ni vill ha nån enkel headers som min så kan jag hjälpa er

bara säga till!  

 

För övrigt så sitter jag & pojken i varsinn one piece

& varnsinn data just nu haha!  

 

Och snart ska jag börja laga mat till familjen

sen lyckades jag få mamma att

skjusa mig &  Adde en bit till bussen ,

 så vi behöver bara ta en buss

vilket känns mycket skönare!  

 

Min mysiga one piece  

köpte den endast för den var fin!

för jag har en annan oxå som jag köpte

där de står student 2012 (: haha

Dom e så sjukt sköna oxå då     

 

 

 

Av Linda - 22 september 2012 11:44

Halloj alla glada denna lördag morgon  


Inatt har jag sovit i mitt egna rum hos mina föräldrar det var skönt

Men idag ska jag & älskling åka hem till han igen för imorgon har han fotboll hela dagen

& ikväll ska vi på bio med några vänner   

 

så vi får se när man kommer hem hit igen!

då jag kallar älsklingens hem som mitt hem

eftersom jag alltid e där!

hihi.

 

För övrigt igår när vi kom hem så

hade mamma gjort lite hemma gjord pizza

sen hade vi bara lugn & ro till en film   

    

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Hyffsad
 bara bra!
 intressant
 Vill veta mer!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linda


Ovido - Quiz & Flashcards