lindismalmis

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Linda - 27 september 2012 16:39

Jag kom & tänka på en sak när jag sitter här på kontoret & tuggar tuggummi..

  

kollade precis min tuggummi påse och det står att de är 72,0g kolhydrater i den

fast det står "suger free" och kolhydraterna blir till socker i dig.

 

så jag tänkte hur nyttigt är tuggummi egentligen?!

 

Jag har köpt en stor tuggummi påse nu som lär räcka ett tag ,så de blir några

tuggummin om dagen, men jag tänker att några tuggummin kan väl inte vara så farligt

och jätte onyttigt, om de inte blir de i längden? inte vet jag.


Vad vet ni om tuggummin & vad de finns för nackdelar??

 

 

Av Linda - 27 september 2012 11:16

God morgon för er sömntutor  

då jag vart uppe sen halv 8 hihi


En bra dag på gymmet igen

Fick träna för de mesta själv då kenneth gick tidigare

Men jag kämpa på för fullt,

fick trevliga kommentarer igen som gör en glad  


En dam på gymmet började prata me mig

och  sa att jag var duktig & att hon blir svettig av att bara kolla på mig

för jag kämpar så hårt,(inte första gången man får kommentar på gymmet(a))


Jag kämpar på varje morgon & gör egen bland sallad till lunch & på kvällarna blir det  lite vanlig mat

fast mest sallad, och om det är goda görnsaker lite "lyxigare" då tröttnar man nog inte på att bara äta sallad.

 

 

"Winners never quit and quitters never win"

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Hyffsad
 bara bra!
 intressant
 Vill veta mer!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linda


Ovido - Quiz & Flashcards