lindismalmis

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Linda - 28 september 2012 17:53

Jaha mina vänner

ikväll är de UTGÅNG som gäller

( som alla säger)  


Lär dricka & ha kul me vänner

till 02 inatt , synd att krogen stänger så tidigt dock!


AJa hopppas ni får en bra kväll

jag kommer nog få en rolig kväll iaf!

      

 

Av Linda - 28 september 2012 11:21

Juste glömt säga de

 

igår kollade jag "tränings bloggar" och bilder på google.

så fick lite motivation till att gå ner till gymmet, igen!

 

 så pratade me chefen , 

jag brukar jobba in lite tider så jag kan ta ut de i ledighet

men igår

kom jag på att istället för att ta ut de i ledighet så kan jag vissa dagar gå ner & träna efter lunchen oxå.

 

så jag träna 2 timmar totalt igår, två gånger på jobbet,sen en promenad med min vän Hamodi på 

kvällen då vi prata ut lite  

så slog nog dusch rekord oxå, duscha 3 gånger igår haha!

 

och  jag vet tränar 5 dagar i veckan så ska inte träna för mycket heller, tillslut kanske kroppen säger ifrån

eller så kan man få muskelinflammation & de gör väldigt ont har jag hört.

jag vill ju kunna träna varje dag och inte få nå problem. 

så måste nog vara lite försiktig oxå.

Då kan man satsa på att äta nyttigt  

Då man inte tränar.

 

Och nu är de Fredag så oerhört skönt med ledighet & kunna få göra vad man vill.

och passa på att vila från träningen hela helgen.

 

såå trevlig helg på er!!    

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Hyffsad
 bara bra!
 intressant
 Vill veta mer!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linda


Ovido - Quiz & Flashcards